'Ο,τι φοβάμαι είναι παντού.

Ό,τι φοβάμαι το βρίσκω ξανά και ξανά μπροστά μου.
Ό,τι φοβάμαι με περικυκλώνει - δεν μ' αγκαλιάζει.
Ό,τι φοβάμαι είναι κρυμμένο στις καλύτερες κρυψώνες.
Ό,τι φοβάμαι με ερεθίζει.
Ό,τι φοβάμαι είναι παντού.
Ό,τι φοβάμαι κάνει κουμάντο στις λέξεις και στο σώμα μου.
Ό,τι φοβάμαι δεν κρυώνει.
Ό,τι φοβάμαι δεν με φοβάται - νομίζω.
Ό,τι φοβάμαι με εξαπατά.
Ό,τι φοβάμαι είναι ό,τι δεν άφησα να ξεσπάσει.
Ό,τι φοβάμαι συνοφρυώνεται.
Ό,τι φοβάμαι μου θυμώνει.
Ό,τι φοβάμαι με κυνηγάει.
Ό,τι φοβάμαι με παρακολουθεί με τις άκρες των βλεφάρων του.
Ό,τι φοβάμαι μου κλείνει τους δρόμους.
Ό,τι φοβάμαι με κάνει εχθρό μου.
Ό,τι φοβάμαι με παιδεύει.
Ό,τι φοβάμαι δεν γράφεται.
Ό,τι φοβάμαι δεν λέγεται.
Ό,τι φοβάμαι το ερωτεύομαι.
Ό,τι φοβάμαι το σιχαίνομαι.
Ό,τι φοβάμαι το ερωτεύομαι.
Ό,τι φοβάμαι το μισώ.