άσε με να σε ερωτευτώ.

Άσε με να σε ερωτευτώ.
Άσε με ελεύθερο, να σε ερωτευτώ με όλη μου τη δύναμη.
Άσε με να σε ερωτευτώ όπως αισθάνομαι.
Άσε με να σε ερωτευτώ με τα πολλά μηνύματα και τις ερωτήσεις.
Άσε με να σε ερωτευτώ έχοντας μαζί και μένα.
Ασε με να σε ερωτευτώ χωρίς να χρειαστεί να κρύψω το φως μου.
Άσε με πραγματικά, να σε ερωτευτώ.
Άσε με, πραγματικά να σε ερωτευτώ.

Άσε με να ερωτευτώ με αστείρευτη ένταση το σώμα σου.
Άσε με να ξεκλειδώσω τα ένστικτα που βρυγχώνται στα υπόγεια του μυαλού.
Άσε με να αφεθώ στη φωνή που με οδηγεί στο μονοπάτι σου.
Άσε με να ολοκληρώσω τη σκέψη μου για το πόσο ωραίο χαμόγελο έχεις.
Άσε με να μυρίσω καθώς κοιμάσαι τα μαλλιά και τον λαιμό σου.
Άσε με να τριγυρίσω και γω για λίγο στη σκέψη σου.
Άσε με να πιστέψω σε μένα και σε μας.
Άσε με να σε ερωτευτώ.
Άσε με να χαϊδέψω, όση ώρα μετράς τις ρωγμές στο ταβάνι, την κοιλιά σου.
Άσε με να βυθίσω τα δάχτυλά μου ανάμεσα στα δικά σου.
Άσε με να φιλήσω το μάτι και τη μύτη σου.

Άσε με να μιλήσω για σένα στους φίλους μου.
Άσε με να σε ξέρω λίγο καλύτερα από πέρυσι.
Άσε με να μάθω ένα μυστικό σου. Άντε δύο.
Άσε με όμως.

Άσε με να σε ερωτευτώ.

Αλλιώς θα σε σπρώξει απ΄τον γκρεμό η λογική μου σκέψη. Σαν κακό οιωνό και σαν κατάρα.
Γιατί ξέρει αυτή πως οι μέρες μαζί σου είναι λίγες.
Αλλά ξέρει κι η καρδιά πως οι λίγες μέρες μαζί σου, αξίζουν όλες τις μέρες της μικρής ζωής μου.
Εσύ δεν το ξέρεις.

Μην νιώσεις απειλή. Ξέρω πια.
Μόνο πες ΣΕ ΑΦΗΝΩ.

Όλα θα πάρουν μπρος.
Τα νεκρά ερωτικά ρολόγια θα αρχίσουν τα τικ και τα τακ.
Όλα.
Τα μικρά ξωτικά που στέλνουν τα χέρια στο μολύβι και το χαρτί και τα άλλα τα πιο ύπουλα που χώνουν τα μουτζουρώματα μου στην τσάντα σου, θα ξυπνήσουν.
Όλα.
Τα όμορφα λόγια θα ξεκινήσουν τους χρωματιστούς χορούς τους.
Όλα.
Κι εσύ.
Κι εγώ.