αυτό είμαι.

Αυτό είμαι.
Μισός θάλασσα και μισός ουρανός.
Πότε η θάλασσα αγριεύει,
πότε ο ουρανός γεμίζει σύννεφα. 
Μέρες με ήλιο στον ουρανό
και στη θάλασσα γαλήνη.
Στιγμές με αστραπές που πέφτουν,
και βροχές, στον ουρανό
και στη θάλασσα κοσμος
που δεν το περιμένει.
Αυτό είμαι. 
Μισός μια τζούρα τσιγάρο
και μισός μια τζούρα καθαρός αέρας.

Μη με ρωτάς ξανά τι είμαι.
Αυτό είμαι.
Η συνάντηση του βράχου με το πέλαγος.
Η αιώνια φιλία του φύλλου 
με τη σταγόνα της βροχής.
Το φως του ήλιου μπροστά
και πίσω απ´ τα σύννεφα.
Αυτό είμαι.
Ένα φυσικό φαινόμενο που αλλάζει τα αισθήματα.
Είμαι το ποτάμι που συναντάει το κούτσουρο.
Η αμυδρή φωτιά πάνω στην άμμο
μπροστά στο απέραντο νερό της θάλασσας.
Η σιγανή φωνή που κρούει το τύμπανο στο αυτί σου.
Το άγριο ζώο που ουρλιάζει στο βουβό σκοτάδι της νύχτας.
Αυτο είμαι.
Η προκυμαία σε μια φτωχη, επαρχιακή πόλη ψαράδων.
Μη ρωτήσεις ξανά.
Αυτό είμαι.