Έλα και ξύπνα με.

Έλα και ξύπνα με.
Έχει φύγει κι ο Σεπτέμβρης
πριν του πω "γεια καλωσήρθες".
Και τωρα να 'μαι του λέω με δυσκολία αντίο.
Απ´ τη μια το φχαριστιέμαι
γιατί δεν είναι ο Σεπτεμ´βρης
φίλος σταθερός.
Άλλοτε τρελός
κι άλλοτε ήσυχος.
-Για κοίτα!
Μου θυμίζει εμένα.
Και σένα.-
Από την άλλη στεναχωριέμαι.
Αυτη η αστάθεια είναι
που με πετάει στα βαθιά μου
και πνίγομαι.
Και δεν θέλω άλλο πνίξιμο
θελω ελευθερία.

-Έχεις να μου δώσεις;

Έλα και ξύπνα με
αν έχεις να μου δώσεις ελευθερία.
Αλλιώς άσε με να κοιμάμαι
ανέγγιχτος
και μονός.
Έλα και ξύπνα με 
αν έχεις να μου δώσεις.
Αλλιώς άσε με 
ήσυχο
και τρελό
και με τα μάτια ανοιχτά,
μπροστά

σε ένα φθινόπωρο
πιο απότομο 
κι από χείμαρρο τον Απρίλη -
εκει που λιώνει το χιόνι.

Έλα και ξύπνα με γαμώτο.
Απαλά ή με φασαρία.
Γλυκά ή άγαρμπα.

Απλά, έλα και ξύπνα με το πρωί.