Τον χειμώνα είμαι πουλί.

Τον χειμώνα είμαι πουλί.
Και φεύγω.
Πετώ μακριά κι εξαφανίζομαι.
Αν με ψάξεις θα με βρεις 
ανάμεσα στα σύννεφα.
Θα ταξιδεύω να βρώ τον ήλιο
που μου πήρε ο χειμώνας.

Τον χειμώνα είμαι πουλί.
Αφήνομαι στο κρύο
μα θέλω για παρέα
τη ζεστή καρδιά 
του καλοκαιριού μου.

Τον χειμώνα είμαι πουλί.
Και ψάχνω το καλοκαίρι μου.
Δε θέλω φωλία τον χειμώνα.
Θέλω ταξίδια.
Και συντροφιά.
Θέλω σμήνη να με περικυκλώνουν
και να φτιάχνουμε σχήματα φαντασμαγορικά.
Τα σύννεφα θέλω να με κρύβουν
και τον αέρα να με παρασέρνει.

Τον χειμώνα είμαι πουλί.
Αν με θες, θα με βρεις στον ουρανό.
Τα δέντρα και τα γυμνά καλώδια
δεν με χωράνε πιά.

Τον χειμώνα είμαι πουλί.
Αν με θες γίνε σύννεφο μαύρο,
τρομερό και με βροχές.
Μόνο τότε θα με παρασύρεις.
Θα με βρέξεις.
Θα με αλλάξεις.
Θα με κρατήσεις.
Θα με αγκαλίασεις.
Θα με έχεις.
Αλλιώς τη ζέστη του καλοκαιριού θα αναζητήσω
σε άλλη γη.
Κάπου μακριά.

Τον χειμώνα είμαι πουλί.
Βουτάω από ψηλά
και σκίζω τον αέρα με κραυγές.