past love notes.

Φωνές από παντού και τρόμαξα - 
δεν ήταν που ήμουν μόνος -
ήταν που είχα στο μυαλό μου
άλλα απ' αυτά που έβλεπα.
Στο μυαλό είχα εσένα
και μπροστά μου είχα εμένα.

-

Κι έλεγα πως όλα τα νεκρά μου καλημέρα
θα 'βρισκαν σε σένα ζωή.
Κι όλα τα ατίθασα καληνύχτα
θα ημέρευαν στο πλάι σου.
Μα μόνο βροχή και λάσπη μάζεψα
και τα καλημέρα βυθίστηκαν
και τα καληνύχτα ξεχάστηκαν.
Κι έτσι έφυγα πριν δω και μένα 
να κοιμάμαι στην τέφρα μου

-

Kι ένας έρωτας που δεν υπήρξε ποτέ
θα μας ψάχνει και θα φωνάζει τα ονόματά μας, 
αλλά θα έχουμε απομακρυνθεί τόσο ο ένας απ' τον άλλον
που η φωνή του θα χαμηλώνει όνομα το όνομα,
και θα μικραίνει ολόκληρος βήμα το βήμα.

-

Δε θυμάμαι αν είχε ξεκινήσει ακριβώς
δεν ξέρω κι αν τελείωσε -
μα ξέρω πως ο χρόνος που έδωσα σ' αυτό,
ήταν χρόνος για να κερδίσεις χρόνο.
Και γι' αυτό, καμία μάχη δεν κερδίσαμε
κι ας μυρίζει το κρεβάτι μυστικά.

-

Και τώρα - με συγχωρείς -
μα σου ζητώ να τις διαγράψεις. 
Τις ώρες εκείνες που το κρεβάτι είχαμε ονομάσει σπίτι -
και το σπίτι παλάτι της ομορφιάς αυτού που είχε γεννηθεί.
Σβήσε απ' το μυαλό σου τα λεπτά που ξύπνούσα στ όνομά σου.
Κι άσε όσα της ρουτίνας σε γεμίζουν -νοίκι,δουλειά,σπίτι καθαρό -
να είναι αυτά που θα ακούν την γλυκιά σου γκρίνια.

-

Κι απελπισμένα ξυπνάς το πρωί
αναζητώντας κάποιον ή κάτι να αγαπήσεις
να ερωτευτείς -να πεθαίνεις γι ' αυτό.
Και βρίσκεις. Ανακαλύπτεις τη ζωή σου
και την ερωτεύεσαι. 
Ο μεγαλύτερος και πιο ασφαλής έρωτας.
Και δεν σε βοήθησε κανείς.