Be my flower

Φαντάζομαι ότι γίνεσαι το λουλούδι μου.
Σε έχω σε μια απλή γλάστρα.
Κλασική.
Καφέ.
Όχι σε αυτήν που σε πήρα.
Σε έχω μεταφυτεύσει για να απλωθείς.
Σου έχω βάλει λίπασμα.
Σου έχω κόψει τα ξερά από την προηγούμενη ζωή σου.
Και περιμένω να ανθίσεις.
Και περιμένω να ανθίσεις.
Και περιμένω να ανθίσεις.
Και περιμένω να ανθίσεις.
Και περιμένω να ανθίσεις.

Χρόνια τώρα.

Και περιμένω να ανθίσεις.

Τον τελευταίο μήνα σε ξορκίζω.
Προσπαθώ να μη σε φαντάζομαι.
Προσπαθώ να μη σε μεταφυτεύω.
Προσπαθώ να μη σου κόβω τα ξερά.
Προσπαθω να μη σου βάζω λίπασμα.
Προσπαθώ να μήν περιμένω να ανθίσεις.
Προσπαθώ να μην γίνεσαι το λουλούδι μου.

Δεν κοπιάζω πολύ.
Ένα λουλούδι είσαι.
Και δεν είσαι καν.
Γιατί μόνο σ΄έχω φανταστεί.
Μόνο στο μυαλό σ' έχω ποτίσει. 
Μόνο στο μυαλό σ' έχω φροντίσει.
Μόνο στο μυαλό περιμένω να ανθίσεις.

Μόνο που αν έρθεις καμια φορά
και δεν σε αναγνωρίσω,
άνθισε.
Κι εγώ θα καταλάβω.

Και θα σου κόψω τα ξερά από την προηγούμενη ζωή σου.
Θα σου βάλω λίπασμα.
Θα σε μεταφυτεύσω να απλωθείς.

Μόνο γίνε το λουλούδι μου
και άνθισε,
αν έρθεις καμιά φορά.